Formsjekk 14.sept

Har gjort ferdig 2 uker med lavkarb. Forrige uke ga solid nedgang i fettprosent. Denne uken har jeg kjørt som blåkopi av forrige uke men fettprosenten er den samme. Forbrenningen er kommet i «ulage» og det er tre uker igjen. Jeg må ned 1 kilo til neste fredag. Det betyr at jeg fra søndag / mandag må legge inn en ekstra halvtime med fettforbrenning på kvelden. I tillegg må jeg tyne maten litt til og være oppmerksom på leptin nivået. Oppkarbingen i morgen blir mengder av ris. Det er også mulig at jeg må legge inn en oppkarbing på onsdag kveld. For interesserte i temaet Leptin så kan du lese artikkelen om Leptin og spisedag på gunnarbrathen.no

Én kommentar to “Formsjekk 14.sept”

  1. Michael Lissner Says:

    Det klarer du uten problemer🙂 Stå på!!

Kommentarer er stengt.

