Ny formsjekk på fredag 7.september

Denne uken er «Low Carb». Marit og jeg feiret 1-års bryllupsdag på Lørdag med svært gode venner. God oppkarbing😉. Søndag var det «back to basic» og Tommi Thorvildsen hadde gitt meg beskjed om at jeg skulle kjøre en uke (søndag – fredag) på 40 gram havregryn til frokost. Resten av dagen består karbohydratene av Broccoli og Blomkål. PLUSS HELE 5 RISKAKER etter trening. Før frokost gjør jeg min vanlige fettforbrenningsøkt på Crosstraineren og stopper ikke før kalorimåleren er på 1000kcal.

Hele uken er på ketosenivå på carb og ellers svært lavt på kalorier. I dag var det beinøkt, men jeg hadde ikke særlig energi. Ble 3 serier med lave vekter på alle øvelser. Lengtet bare etter de 5 riskakene.

I kveld var Marit på venninnebesøk og jeg var på kino. Expendables 2. Dritkul action parodi.

Fredag er det ny formsjekk hos Tommi på 24fitness.no. Da får vi se hvordan formen er noen få uker før NM. Det blir jo ingen +60 klasse dessverre. Så alternativet mitt er å stille i +50. Jeg vet, ved erfaring, at det er en vannvittig stor fysiologisk forskjell mellom 50-åringer og de som er over 60. Jeg blir 65!!. Men jeg har lagt ned så MYE arbeid i dette at det er vel bare å bite i det sure eplet og stille i en klasse med de som er opp til 15 år yngre enn meg. Det hadde smakt godt å slå noen av dem🙂

Én kommentar to “Ny formsjekk på fredag 7.september”

  1. Michael Lissner Says:

    Det var jo litt dumt at det ikke kom +60 klasse. Det blir jo noe unfair å skulle stille mot noen som er opp til 15 år yngre. Men de andre kan man ikke gjøre noe vet. Når du står steinhard på scenen i ditt livs beste form, da vet at du har gjort alt hva du kunne!! Og da vil du være i så god form at du slår noen av de «unge» også!! Det må da være en ekstra motivasjonsfaktor.
    Men ellers er det vel World Champinsship som er hodemålet?
    Stå på!

Kommentarer er stengt.

