Morgenfettforbrenning

Det er 30 grader allerede kl 09:00 på morgenen og solen skinner rett inn på fjellsiden i alle svingene opp mot St. Agnes

Fettforbrenning hver morgen opp til St.Agnes

Uansett hva gradestokken viser. Og uansett hvor sliten jeg er. Det er bare å sett seg på sykkelen hver morgen før frokost og tråkke i vei. Ett tråkk av gangen, en sving av gangen. I omtrent 70 minutter. Da er jeg på toppen uten å ha vært i nærheten av forrige sommers melkesyretrening og rekordtiden min på 55 minutter. Ren fettforbrenning. På toppen nyter jeg dagens frokost. En shake med 2 scoop Whey og 2 scoop havregryn blandet i vann. Marit slår følge med meg de aller fleste dagene men hun spiser frokost først. Og er selvsagt først på toppen. Uten henne hadde det vært umulig å gjennomføre en måned på deff her i vakre Menton. 2. august er det hjem til Norge og 3. august er det formsjekk hos Tommi Thorvildsen på 24fitness

2 kommentar to “Morgenfettforbrenning”

  1. Jan Baggerud Larsen Says:

    KJør på Gunnar!

    • Gunnar Brathen Says:

      Gjør det jeg kan Jan. Fokus blir smalere og smalere og jeg ender vel opp med tunnelsyn før dette er over😉

Kommentarer er stengt.

