Litt sulten og litt sliten

Jeg har bestemt meg for å utnytte de fantastiske mulighetene for før frokost fettforbrenning maksimalt mens vi er her nede i Menton. Sist fredag lå jeg på ca 7,5 i fettprosent og jeg prøver å komme meg ned til 6,5 før vi reiser tilbake til Norge 2. august. Holder steinhardt på dietten hele uken og dobler bare mengden god karb på Lørdag. Dvs at jeg øker til 140 gram havregryn og 240 gram ris. Ellers er maten den samme. Botsett fra Lørdager ligger jeg på ca 2300kcal hele uken. Fredag deler vi litt rødvin (ukens utskeielse). Og jeg prøver å få til en fettforbrenningsøkt på en drøy time opp nærmeste fjelltopp hver morgen før frokost. Med unntak av Onsdager. Da er det beintrening. Nå er det Tirsdag kveld og Marit lager middag idag. Kylling og ris. Sulten og tom nå etter å ha kjørt morgenøktene på sykkel hver dag siden Fredag. Gjorde en liten test med fettklypen idag (nysgjerrig) og fettet løsner litt over alt. Til og med på ryggen er det nå en mm mindre enn i forrige uke.

3 kommentar to “Litt sulten og litt sliten”

  1. Arne Bjerke Says:

    Hei Gunnar!
    Imponert av treningen din. Stå på videre!
    Arne

    • Gunnar Brathen Says:

      TKS. Tidlig kveld i kveld. Nettopp helt ned en shake med 6 eggehviter og litt whey protein med vaniljesmak. Skal sove litt lenger i morgen

  2. Michael Lissner Says:

    Stå på! Det blir et sykt bra resultat 10 oktober!!

Kommentarer er stengt.

