Status mars 2012

Jeg er igang med forsiktig fettforbrenningstrening. Vel, forsiktig og forsiktig😉 Det blir timesøkter på 1000kcal 3-5 dager i uken. I øyeblikket er underhudsfettet nede på 8,7%. Jeg har kutte litt karb den siste måndene og ligge rpå ca 200gram per dag. Beholder et proteininntak på ca 300gram og har økt fettinntaket til ca 70gram. Planen er å gå ytterligere ned til 7-8% og stabilisere med kosten. Da kan jeg trene hardt frem mot sommeren hvor jeg starter nest del som skal gi en underhuds fettprosent på 4-5.

Hensikten med å gjøre det jeg gjør nå er å få kontroll. Og at huden forhåpentligvis får lengere tid på å trekke seg sammen. Gammel hud er dessverre ikke lenger så elastisk og jeg håper jeg kan gå på scenen uten skrukker under brystet og unde baken.

Trener fortsatt med prioritet på tidligere svake muskler. På bildet under er det forhåpentligvis synlig at øvre og ytre del av brystet har blitt adskillig bedre. Bildet er forøvrig ikke tatt etter trening men i en fotoseanse hvor vi tok øvelsesbilder til min nye treningsbok: «Styrketrening og kosthold for voksne mannfolk«. Boken er i sin siste finpuss og går i trykken i mai.

Bilde

3 kommentar to “Status mars 2012”

  1. Fantastisk inspirerende. Stå på!🙂

  2. jonnyplatz Says:

    Hei. Lykke til med treningen, dietten & årets konkuransser!

    • Gunnar Brathen Says:

      Er på 8,1 % nå, 23.mars. Reduserer cardioen til 3 ganger i uken og øker litt på karben igjen. Stabiliserer og kan trene hardt frem mot sommeren. Marit og jeg jobber mye nå med å få ferdig treningsboken «Styrketrening og kosthold for voksne mannfolk». Skal ut på en siste gjennomlesing og korrektur i påsken. Går i trykken i mai og er selvsagt i bokhandelen i august. Har planer om å selge den på treningssentre.

Kommentarer er stengt.

