På tide med en restitusjonsuke

Jeg har nå trent hardt fra 1. januar og frem til nå. 4 ganger per uke og til utmattelse hver gang. Progresjonen har vært overraskende bra og jeg er tilbake til fjorårsformen.Men jeg merker at alle muskelgrupper nå trenger litt mer enn en ukes pause.

På fredag skulle jeg trene rygg men manglet overskudd. Fortsatt mør og øm i ryggen etetr treningen uken før. Verker litt i alle muskelfester. Bestemte meg for en ukes lett trening.

Likevel klinket jeg til med 140kg i bredt nedtrekk. Fullt magasin og ny rekord. 20kg mer enn det jeg noengang har tatt i denne øvelsen. Dette er nok et resultat av at jeg iår har byttet ut nedtrekk med chins.

5 kommentar to “På tide med en restitusjonsuke”

  1. Lett trening med 140 kg i nedtrekk?
    Imponerende !🙂

  2. Hei Gunnar,

    jeg er 37år, og har mer eller mindre trent styrke i 20år.
    Har tenkt å fortsette med styrke, og tanken er at jeg alltid skal bli bedre for hvert år som går.

    Etter å ha sett billder og lest om deg, må jeg bare få si at du er mitt Idol og forbilde.

    Fantastisk!!🙂

  3. Michael Lissner Says:

    Skal vi ikke snart en oppdatering her?

Kommentarer er stengt.

