Igang igjen, selvsagt

Det er januar 2011 og jeg har hatt 3  måneders treningspause men mye har likevel skjedd. Pausen var nødvendig for å ny treningslyst og for å komme tilbake til en slags «normaltilstand» etter lang diett. Ikke bare en gang men tre år på rad har det vært fullt kjør med hard trening og periodiske konkurranseoppkjøringer. En «gammel» kropp trenger en pause en gang i blant og nå var tiden inne.

Lysten er tilbake og kroppen ivrer etter å komme i god gammel form slik jeg var det i mai i fjor før den siste oppkjøringen til NM i oktober 2010. Treningspausen har imidlertid blitt benyttet til oppussing av en leilighet, flytting og sist men ikke minst å sette mer fart på min PT karriere.

For å få ny treningsglød og mer push fra treningskompiser har jeg flyttet treningen min til Toppform i Oslo. Her trener en haug med norgesmestre men miljøet er også så inspirerende at jeg har valgt å flytte PT virksomheten min dit. Jeg avslutter mitt engasjement for Elixia CC Vest nå i Januar og kan konsentrere meg om mine egne kunder og egen trening.

Målet er fortsatt en tittel i øvre aldersklasse men iår blir det uansett konkurransefri. Bare hard, veldig hard, trening.

Glemte nesten å nevne at jeg nå også er ansvarlig redaktør for et av norges største nettsteder om trening. Trim.no

Kommentarer er stengt.

