Tenk om alle dager var som mandager

Når du er på deff er mandag den beste dagen i uken. Fyllt opp med gode karbohydrater, overskudd og trøkk i kroppen. I dag var det som vanlig forside lår som skulle til pers. Dype knebøy, sittende ettbens leggpress og liggende beinpress. Tre tunge utmattende øvelser etter hverandre med fire sett på hver, etterfulgt av en av ukens to mageøkter. Takket være at det er mandag gikk dette overraskende bra og jeg kunne avslutte uten en utmattet følelese. Bare sliten.

Det betyr at jeg flytter fredagens ryggtrening, som er like tung som forside lår, til tirsdag mens jeg ennå har helgens energipåfylling sittende i kroppen. Sist Fredag klarte jeg nemlig ikke å fullføre ryggtreningen. Jeg var totalt tom midtveis i treningen. Dette utvikler seg gradvis gjennom uken og jeg merker det allerede på torsdag. Onsdag har jeg treningsfri så da kommer jeg meg greit gjennom dagen.

Én kommentar to “Tenk om alle dager var som mandager”

  1. I’m still impressed of what you have achieved. Very.
    But I’m afraid to will handle your wonderful garden with too much strenght.LOL:

Kommentarer er stengt.

