700gr fett på 1 uke og jeg lengter etter biff og rødvin på Lørdag

Tok den ukentlige målingen hos Rune idag og min egen 3-punkts Caliper måling ble bekreftet. Jeg har brent 700g rent fett på en eneste uke og jeg har i tillegg lagt på meg litt masse. Selv om det høres utrolig ut så stemmer det med badevekten og det jeg ser i speilet. Blodårene på armene blir tydeligere og tydeligere for hver eneste dag og markeringene mellom musklene blir dypere og dypere. Fortsetter det slik blir jeg i råform til 31.mai. I hvertfall for en 60-åring. Nå begynner magen også å bli tydelig og det er mulig å se hvordan den kommer til å bli seende ut. Jeg er ikke klar for nye bilder ennå men om en ukes tid tror jeg før og etterbilder vil vise stor forskjell. Selv i dårlig lys.

Men, jeg lengter etter mere mat. Spesielt på slutten av uken er det ille og torsdag og fredag er det et ork å gjennomføre treningen. Morgencardioen går imidlertid overraskende bra. Med et par coffeintabletter en halvtime før jeg setter igang så øker intensiteten den siste halvtimen av timesøkten uten at det er mere slitsomt. Dette gjør jeg 7 dager i uken og displayet på crosstraineren viser 1000kcal når jeg er ferdig. Det er i denne økten fettet brennes.

Idag er det Fredag kveld og jeg har skjeiet ut med 2 glass rødvin. Ellers er dietten som vanlig. Først i morgen ettermiddag blir det Lørdagskos. Da blir det elgbiff på en seng av løk og Creme Fraiche. Soppstuing, hasselbakte poteter og en super vin fra vinkjelleren. Der har jeg mye godt fra 95-årgang og oppover. Både Fransk og Italiensk. Forretten blir thaisuppe (kokosmelk og kylling). Dessert blir kanskje vaniljeis og varme bjørnebær som har kokt opp i sukkerlake.

Søndag blir det risgrøt til middag. Med proteinshake istedenfor rød saft😉

Én kommentar to “700gr fett på 1 uke og jeg lengter etter biff og rødvin på Lørdag”

  1. Heisann !

    Trener, akkurat som deg, knallhardt før sommern :O)

    Må si at å lese WordPress er meget inspirerende !!

    Hilsen Fredrik

Kommentarer er stengt.

