Treningsveileder på Condis Stovner

Jeg har begynt som treningsveileder på Condis Stovner. Senteret eies av Rune Sørli, min trener, og jeg har avtalt å jobbe der tre formiddager i uken. Startet på onsdag og synes dette er en fin måte å få brukt kunnskapen på. Og så kommer jeg meg jo ut fra hjemmekontoret. Min hovedprofesjon er jo fortsatt lenge ennå å holde heldagskurs og bedriftsinterne kurs i søkemotoroptimalisering. Altså hvordan du skal få topplasseringer i Google og de andre søkemotorene. Hittil i år har jeg kjørt to åpne heldagskurs med tilsammen 100 deltagere og planen er ytterligere to kurs til høsten. I tillegg til de bedriftsinterne kursene og noen andre mindre faste oppdrag jeg har.

Forøvrig har jeg idag (Torsdag) gjort en ny trepunkts fettmåling med Caliper og den viste 9,5 i utvendig fettprosent. Sist fredag ble jeg målt til 10,1% med fettcaliper av Rune. Så om dette er riktig har fettforbrenningen fått fart på seg. Det skulle jo egentlig bare mangle når jeg gjør unna 1000kcal hver eneste dag før frokost og dietten for en dag bare inneholder 1800kcal. Mitt vedlikeholdsbehov med normal aktivitet ligger på 2400kcal så kroppen ligger jo i stort minus på hva den får inn av nødvendig brennstoff. Og da må fettreservene til pers.

Kommentarer er stengt.

