Jeg besto Fitness grunnkurset på NIH

Det var en deilig følelse å se at all lesingen før, i og etter påske førte til at jeg nå har kommet meg gjennom første fase av Personlig Trener utdanningen jeg har begynt på. Til høsten er det kurset «Treningsveileder» og våren 2009 blir det «Personlig trener» pluss «Kosthold». Da er jeg klar for å jobbe med det jeg har lyst til. Seniorer i alderklassen 50+ som har lyst til å drive hard styrketrening og som har lyst til å sette seg tøffe mål.
Var hos Rune idag for min periodiske oppfølging av fettprosent. Det er fire uker siden sist og i påsken tror jeg ikke at jeg klarte annet enn å holde meg stabil på samme nivå. Det er først fra 10.april jeg startet med timesøkter og 1000kcal før frokost. Og på den drøye uken som har gått har jeg kommet meg ned i 10,1 i utvendig fettprosent. Det blir veldig spennende å se neste måling om en uke. Jeg tror det kommer til å gå raskt nedover nå. Og fortsatt er det gøy🙂

2 kommentar to “Jeg besto Fitness grunnkurset på NIH”

  1. Hei, du får ta bilder slik at vi får følge med utviklingen sammen med deg.

  2. Sissel Alme Says:

    Enda et skritt videre…. GRATULERER.
    Klem.

Kommentarer er stengt.

