Det blir tøffere nå fremover

Jeg er nå tilbake i Norge og idag var det eksamen på Fitness grunnkurs på Idrettshøyskolen. 80 spørsmål (multiple choice) om skjelett, muskler, energiomsetning, treningslære, skader og skadebehandling, celler etc etc. Sensur om to uker og jeg håper jo at jeg kommer igjennom.

Startet dagen med 1 times cardio med høy intensitet som brant 1000kcal. I tillegg skal jeg ned fra 150gr til 100gr karbohydrater men må nå legge inn en spisedag på lørdag kveld – søndag ettermiddag.

Det er knappe to måneder igjen til IGP Classics og jeg må ned ytterligere minst 3% (helst litt mere) i underhudsfettet. Det betyr at klokken er satt på 06:30 i morgen tidlig slik at jeg får unna en times cardio før et telefonnmøte kl 08:00 via Skype med en nettsideutvikler som i øyeblikket jobber fra Mexico på en nettside og nettbutikk for en av mine kunder. Og det blir nok morgencardio på Lørdag også. Kanskje en to-timers økt?

Kommentarer er stengt.

