Det er 2 måneder igjen til IGP Classics i Larvik

gunnar-27mars08-1-440.jpg

triceps-051-175.jpgIGP Classics er et NBFA.no stevne som også er et åpent nordisk stevne. Der stiller jeg i veteran +60 år og håper å kunne ta med hjem en ny pokal som nordisk IBFA mester. Jeg har nå kjørt Cardio og hatt en «lett» deff siden 1.februar. I øyeblikket ligger jeg på 10% underhudsfett og formen er «formidable» som Eric Orrao sier det her i Menton hvor jeg er i øyeblikket på en litt lang påskeferie sammen med fruen. Den må i allefall kunne karakteriseres som «formidable» for er 60-åring. Trener for fullt på gymmen til Eric og er svært måteholden med påskematen og -vinen. Leser til eksamen på Fitness Grunnkurs som avholdes 3.april på Idrettshøyskolen.

abs-055-440.jpg

biceps-front-056-440.jpg

rygg-057-440.jpg

sidechest-052-440.jpg

Én kommentar to “Det er 2 måneder igjen til IGP Classics i Larvik”

  1. […] Jeg trener jo som vanlig på morgenen men etter det er det eksamensforberedelser som har førstprioritet. 3.april er det eksamen på Fitness grunnkurs på Idrettshøyskolen så jeg reiser derfor hjem 2.april mens Brita drøyer hjemreisen til 6.april. […]

Kommentarer er stengt.

