Status per 14.februar 2008

Hodet er nå rettet inn mot IGP Classics i Larvik 31.mai. Jeg har økt cardioøktene til 40 minutter hver morgen før frokost minst fire dager i uken. En slik økt brenner 550kcal og skal bringe meg ned til 10% utvendig fett til påske. Da har jeg 2% igjen til 31.mai.

Solid kost og tunge baseøvelser har gjort jobben de siste månedene og jeg har fått på meg noen flere kilo i ren muskelmasse.

Øvre bryst og skuldre har blitt adskillig bedre. Magen har fått mere muskler under fettet og ryggen har blitt bredere og dypere. Så langt er jeg fornøyd med resultatet.

gunnarbrathen-front-14feb08.gif

gunnarbrathen-back-14feb08.gif

Én kommentar to “Status per 14.februar 2008”

  1. Godd body gunnar, every month you are better, I am happy to see you in good shape see you in menton
    your friend
    eric

Kommentarer er stengt.

