I VM på Søndag blir jeg læregutt!

I Norge er det dessverre ingen som konkurrerer i kroppsbygging over 50 år. Dette håper vi å få gjort noe med i NBFA til neste år. Trøsten, eller utfordringen, er at det nedover i Europa er flere som fortsette å konkurrere etter at de har passert både 50 og 60 år. Så for en fersking som meg blir min VM debut å regne som endel av læretiden. Her er et par bilder av lineup for «Men over 55» fra IFBA konkurranser hhv sommeren 2007 og 2006 i Sapri. Jeg vet at jeg møter flere av disse i min klasse nå på søndag.

over55_2007.jpg

over55_2006.jpg

2 kommentar to “I VM på Søndag blir jeg læregutt!”

  1. Sissel Alme Says:

    Her var det mye muskler, Gunnar….
    Lykke til på søndag. Klem fra Sissel

  2. Go Gunnar Go – uansett alder gamle Ørn🙂

Kommentarer er stengt.

