I morgen er det NBFA NM

Og jeg sitter her kl 20:23 kvelden før og gleder meg. Brunfargen er på plass takket være en svært hjelpsom Rune Sørlie som var her i går og sprayet første lag samtidig som han gikk igjennom kvartvendingene, obligatoriske poseringer og friprogammet mitt. I dag har han fått på to lag til og det siste laget legger vi på når vi kommer til Munken kino i Larvik i morgen. De siste tilpasssingene av musikken til friprogrammet er gjort samt noen små korrigeringer på de andre poseringene.

Idag måtte jeg innover til Oslo for å supplere med brunfarge. Endte opp i den nye butikken til Tommi Thorvildsen som var tilstede i egen person. Det ble en svært hyggelig prat med en som jo kjenner dette gamet bedre enn de fleste.

Programmet for Lørdag samt oppfølging med bilder og reportasjer finner du her

Etter dette må vel bildene i toppen av denne bloggen skiftes ut tenker jeg. Det er mye utvikling som har skjedd siden januar og nå har jeg satt meg nye mål.

Det er bare å følge med………

Kommentarer er stengt.

