Jeg er nå medlem av NBFA

Valget var enkelt da muligheten kom. NBFA (nettside er litt forsinket) er et nytt kroppsbygger og fitnessforbund i Norge. NBFA er forkortelsen for Norwegian Bodybuilding and Fitness Association. Moderorganisasjon er IBFA. Det Norske forbundet er startet av Roar Innlagen og det kryr av argumenter for hvorfor jeg valgte å melde meg inn i NBFA istedenfor NKF/IFBB.

Eric Orrao som driver gymmen i Menton hvor jeg har livsvarig medlemsskap er IBFA organisert.

Alle som trener i Menton og driver aktivt er IBFA organisert.

IBFA og dermed også NBFA har aldersklasser 50, 60 og 70 år hvilket passer meg PERFEKT🙂

NBFA planlegger å sende deltagere til VM i Frankrike i November. Et arrangement Eric Orrao (min franske coach) er vertskap for. Et arrangement jeg jeg har skrevet om på denne bloggen.

Roar Innlagen er en veldig hyggelig og profesjonell fyr som ikke bare er stifter og president i det nye forbundet, men som også er ivrig blodtypediett tilhenger. Jeg konverterte til steinalderdietten (blodtype 0) i mars.

Kommentarer er stengt.

