iform.no Fysikk 2007

Det har vært med spenning jeg har ventet på resultatene fra iform.no sin fysikk konkurranse 2007. Jeg sendte inn bilder 9.juli og i går kveld 27.juli kom resultatet.

Jeg visste jeg måtte konkurrere med folk som var en generasjon yngre enn meg så det beste jeg håpet på var en positiv omtale – et lite kick – som kunne bidra til å øke innsatsen utover høsten. Sammen med Rune har jeg lagt opp et løp som betyr økt prioritering av bein og rygg. Og det var akkurat det dommerne i iform.no sin fysikk konkurranse 2007 også sa:

Les dommernes vurdering: iform.no Fysikk 2007

Én kommentar to “iform.no Fysikk 2007”

  1. Sissel Alme Says:

    Flotte resultater Gunnar. Nå er jeg stolt. Ingen har så lekker storebror som meg.
    Sissel

Kommentarer er stengt.

