Det er 15 måneder igjen til NM i kroppsbygging 2008

rygg_skuldre_440.gif

Bildet over er tatt 7.juli. Fettprosenten er 11,9 og vekten er 92kg.

Bildene til venstre nedenfor er tatt 14.februar og bildene til høyre er tatt 7.juli. Det er tydelig at det volder store anstrengelser å holde magen inne på bildene til venstre og jeg vil anta at det er ca 8-9 kg fett som er forsvunnet på de fem månedene som har gått. Samtidig har jeg klart å øke noe i muskelmasse på prioriterte områder.

side_bryst_14feb_7juli_2007.gif

front_14feb_7juli_2007.gif

Sammenligningsbildene ovenfor viser dessverre bare øvre del av kroppen så derfor tar jeg med «Side Chest» bildet fra 7.juli i helfigur utgave. Bildet gir et inntrykk av legger og lår selv om det er vanskelig å se definisjoner uten at fettprosenten går ennå noen hakk ned.

Summa summarum er jeg i lang bedre form enn jeg var i januar / februar og svært fornøyd med utviklingen. Jeg skal ytterligere ned kommende måned og gir meg ikke før magedefinisjonene er på plass.

I august går jeg over på 5 treningsdager i uken og øker inntaket av karbohydrater i et forsøk på å stabilisere fettprosenten der jeg er nå gjennom høsten og vinteren. Det betyr mere karbohydrater enn det jeg har hatt gjennom vårsesongen og det bør da være mulig å øke muskelmassen med 1.5kg. Prioriterte områder er øvre bryst, lats og lår.

gunnarbrathen_side_440.jpg

Kommentarer er stengt.

