Exhausting cont..

I går kveld fikk jeg ikke sove. Det murret i ryggen og i lårene og jeg lå og tenkte på at til natten så kommer det til å murre i leggene også. Etter en stund med urolig liggestilling sto jeg opp og tok 2 paracet. Det hjalp og det er første gang jeg har måttet ty til «hjelpemidler». Men i dag morges var det atter en ny dag og jeg ønsket det allerede var over.Fredagens økt var tung å starte. Det var rett og slett tungt å stå opp. Kroppen var tydelig merket av «rundjuling» i fire uker. Det var likevel ingen vei utenom og første post på programemt var en svær porsjon Bjørns havregrøy i kald skummet melk. Med 2 scoop proteinpulver attåt. Sjokoladesmak og havregrøt er ingen god kombinasjon. Jeg har tilogmed prøvd å blande dette i en tallerken men det var nesten uspiselig.

Dermed bar det avgårde på trening med stål i blikket. Bakside bein etter vanlig oppskrift med to separate øvelser. En sittende curl og en stående ettbeins med reim til nedre kabelfeste. Begge øvelsene ble kjørt til fullt magasin og etterfulgt av stående leggpress. Også denne med fullt magasin.

Avsluttende øvelse på fredager er skulder og denne gangen begrenset jeg meg til to øvelser med hantler som belaster den utvendige skuldermuskelen.

Etter dette var jeg dødssliten og tanken om totalt treningsfri neste uke begynte å streife meg. Tidligere har jeg jo vært vant til en friuke hver 4. eller 5. uke. Nå har jeg ikke hatt friuke siden ifjor.

Vel tilbake på «hjemmekontoret» her i Menton forfattet jeg en søknad til Rune Sørlie som han til min overraskelse innvilget. Jubel jubel🙂

Så neste uke blir det bare fettforbrenning med raske morgenturer før frokost. Jeg gleder meg allerede.

Kommentarer er stengt.

