Xtreme Focus

standardbestilling-150.jpgDet er ikke lett, her i Syd Frankrike, blant franske oster og viner, belgisk øl og fransk pastis å holde fokus mot oktober 2008. Men det går. Vi kom ned hit til Menton 5.april og så langt har jeg klart å unngå å spise en eneste ostebit. Frokosten er medbragt Bjørn’s Havregrøt fra Norge. På cafeene bestiller jeg dobbel espresso og til tunfisksalaten bestiller jeg vann.

Tilsammen har jeg kanskje konsumert to flasker rødvin på de siste to ukene. Det går ellers i tunfisk, kylling, kalkun og laks (som er medbragt fra Norge).

Treningen har jeg ikke skulket. Jeg har faktisk ikke skulket en eneste trening siden prosjektet «NM i kroppsbygging 2008» startet i januar. Foreløpig fortsetter jeg å kjøre fire dagers split med fri på onsdager og i helgene. I slutten av april vender jeg nesen hjemover igjen til Norge og da blir det spennende å høre hva Rune sier om fremgangen. Jeg føler selv at det det går fremover og at korrigeringsøvelsene for øvre bryst, utside skulder og lats har gitt svært merkbare resultater.

Planen er å gjøre en ny korrigering på øvelser når jeg kommer hjem og samtidig publisere en statusartikkel med bilder og mål i begynnelsen av mai. Dessverre har jeg glemt kabelen til kameraet hjemme i Norge så ferske treningsbilder må derfor vente til jeg kommer hjem. Ingressbildet i denne artikkelen er fra i fjor, bare så det er sagt.

Kommentarer er stengt.

