50 minutter fettforbrenning før frokost

April er over oss og det er 18 måneder igjen til NM i kroppsbygging i oktober 2008. Treningen er nå supplert med drøye 50 minutters rask gange før frokost. Jeg befinner meg nå i villedementon.com hvor jeg også har et «minikontor» med bredbånd. Så jobbmessig forløper alt som normalt. Forskjellen er klimaet.

panorama_menton_ventimiglia.jpg

Forbrenningsøkten passerer det stedet dette bildet er tatt og ender opp litt lenger ute på odden med utsikt innover mot Monaco.

Jeg er hjemme igjen ved 08:00 tiden og da er det frokost med havregryn medbragt fra Norge. På treningsdager (mandag, tirsdag, torsdag og fredag) sykler jeg bort på gymmen til Eric Orrao etter frokost og kommer hjem igjen ved 11:30 tiden. Og da er det tid for lunsj. Vanligvis 150gr kylling og 50gr ris. Eric (46) og kompisen (55) trener mot det Franske mesterskapet i oktober så det er et inspirerende treningsmiljø.

Jeg har litt problemer med å komponere måltider her nede. Hjemme spiser jeg to 300gr Cottage Cheese bøtter per dag. Her har jeg ikke funnet noe tilsvarende produkt så foreløpig blir det flere proteindrinker. Hadde også litt problemer med en nyinnkjøpt elektronisk kjøkkenvekt. Glemte å ta ut noen gummiklosser som var satt inn for å beskytte vekten. Det førte til at jeg første dag med kjøkkenvekt spiste minst 750gr kylling og 150gr spaghetti til middag. Det er lenge siden jeg har vært så mett og den natten lå jeg bare å grublet på hvordan jeg skulle klare å fortsette å spise så store måltider. Før jeg da fant ut at det var noen gummiklosser som hindre vekten fra å veie riktig. Det samme gjaldt oppveiing av proteinpulver. Fikk tak i en pose Whey Booster med vaniljesmak men uten måleskje. Tror minst jeg må ha blandet 150gr vanilje proteinpulver i havregrøten til frokost. Det ble rett og slett for mye av det gode.

Kommentarer er stengt.

