TV Norge Sporten

tvnorge1.gifIdag fikk jeg en melding fra TV Norge Sporten som ønsket å lage en reportasje, men hadde fått opplyst at jeg kanskje var i Frankrike. Det var jeg ikke….

Og det endte med at en hyggelig journalist med filmkamera dukket opp på Condis kl 15:15.

Jeg hadde sagt fra i resepsjonen og fikk umiddelbart en ny hvit Condis t-trøye til bruk under «representasjonsoppgaven».

Det var min venn John Gunnar Oppheim i trim.no som hadde vært kontaktformidler og det ble derfor en lang telefonsamtale med ham etter den første meldigen fra journalisten. Meldingen var klar: Stå på og kjør løpet ut. Det er ikke hver dag en nær 60-åring får profilere denne sporten.

Journalisten ville også ha med Rune Sørli som jo er min trener så den neste telefonen gikk til ham og han stilte selvsagt opp.

Så dermed var mediaoppstyret igang
Flere videoopptak av meg ved uførelse av diverse øvelser og hvor Rune rettleder og korrigerer. Deretter poseringer: dobbel biceps, rygg, side etc. Og så et avsluttende intervju. Først med Rune og deretter med meg.

På TV i Påsken?
Journalisten kunne ikke si med sikkerhet når dette ville bli sendt, men antydet påsken. Det var en typisk tidsuavhengig reportasje som da kan brukes når som helst. Jeg er jo i Frankrike i påsken så det er ikke sikker jeg får sett innslaget. Og siden han ikke kunne love å tipse meg når det kommer så er det ikke sikkert jeg kan be noen sette på opptageren. Det var avhengig av om han var på jobb den kvelden eller ikke.

Uansett kan det bli kommentarer fra venner og kjente som ennå ikke kjenner til dette prosjektet.

«……. pappa, pappa, gamlingen nede i veien viste musklene sine på TV».

2 kommentar to “TV Norge Sporten”

  1. Wow, TV stjerne. Morsomt Gunnar. Så nå gjelder det å følge med på TV Norge sånn litt over 18 hver dag fremover.

  2. Gratulerer Gunnar, nå også med TV-stjerne status! Jeg følger med, krysser fingrene for deg og teller ned til neste sommer:-)

Kommentarer er stengt.

