MAT – en notis om et avvik

Dette notatet er mest for å huske at jeg idag brøt kostrutinen for første gang! Der er Lørdag og jeg fikk med meg litt VM direkte sending fra Sapporo fra sengen før jeg sto opp.

Den obligatoriske proteindrikken og havregrøten ble derfor ikke fortært før 09:30. En halv CottageCheese med en spiseskje lettsyltetøy kl 12:00 og lunsj kl 15:00 med kalkun og pasta fra igår. Deretter startet årets FØRSTE «spisedag». Middag kl 19:00 med andebryst, hjemmelaget potetmos med parmesan og en skikkelig god vin fraktet hjem fra Italia. Og i kveld skal jeg kose meg med resten av vinen. Men, jeg tipper at det er tilbake til kostholdsrutinen i morgen (søndag). Jeg er foreløpig ikke mentalt innstilt på en ukentlig dag med fråtsing i karbohydrater og usunn mat. Jeg kommer tilbake til saken når det skjer, men dette var altså årets første avvik

Kommentarer er stengt.

